Zawsze dostępne stany magazynowe w Subiekt GT

Zawsze dostępne stany magazynowe w Subiekt GT

Uwaga! Brak towaru na magazynie w Subiekt GT.

Odpowiednio zatowarowany magazyn to podstawa działania każdej firmy dystrybucyjnej.

Zarówno w przypadku posiadania fizycznego magazynu jak i tylko wersji wirtualnej –  zawsze powinieneś mieć aktualną informację o dostępności towaru i wiedzieć odpowiednio wcześniej o momencie, gdy osiąga on minimum i należy go uzupełnić.

Zdecydowanie nie warto tyle klikać

Zamiast wielokrotnie przeglądać, w oparciu o raporty, dostępne stany magazynowe w Subiekt GT, jak towar ulega rotacji i który osiąga minimum (lub je przekracza), możemy sprawić, że w momencie, gdy któryś z Twoich produktów, które sprzedajesz, osiąga stan minimalny, otrzymasz automatycznie informację na adres email lub smartfon.

Informację o stanie minimalnym otrzymasz w formie tabelarycznego zestawienia, które prezentuje listę towarów, dla których minimalny stan magazynowy został przekroczony.

Razem z informacją w wiadomości email otrzymasz załącznik, np. plik csv, z rekordami danych oddzielonymi separatorem „;”, który można otworzyć m.in. za pomocą oprogramowania Microsoft Excel.

Przykładowo załącznik mógłby zawierać informacje o magazynie, rodzaju, symbolu, nazwie, stanie minimalnym, poniżej stanu (ile?), stan obecny, rezerwacje, dostępne, j.m., cena detaliczna netto / brutto, etc.

Zawsze dostępne stany magazynowe w Subiekt GT. Właściwy krok do sukcesu.

Patrząc od strony kolejnych kroków, które wykona BPA Platform/TaskCentre za Ciebie w Subiekt GT, wygląda to następująco:

  • towar przekracza stan minimum,
  • pobierz listę towarów,
  • stwórz raport,
  • prześlij wiadomość do wyznaczonej osoby wraz z załącznikiem.

A realizacja = konfiguracja opisanego procesu może wyglądać tak, jak na poniższej grafice.

Dowiedz się jeszcze więcej o BPA Platform/TaskCentre Notifications& Alerts

Kilka słów o BPA Platform/TaskCentre

Rozwiązanie BPA Platform/TaskCentre, to platforma składająca się z gotowych narzędzi, przy pomocy których konfigurujemy automatyczne procesy wymiany danych między Twoimi, dowolnymi systemami informatycznymi, za pomocą myszki (przeciągnij-i-upuść). Ponad 50 gotowych narzędzi, daje nam ten komfort, że robimy to szybko i bez linii kodu.

Głównym celem rozwiązań BPA Platform/TaskCentre, automatyzujących pracę w ponad 5000 firmach na całym świecie, jest eliminacja powtarzalnych, rutynowych czynności, które są najczęstszą przyczyną błędów ludzkich i wzrostu kosztów w przedsiębiorstwach. Podstawą do sukcesu z BPA Platform/TaskCentre jest nasze doświadczenie, budowane od 1997 roku, w ścisłej współpracy z Klientami i Partnerami.

Rozwiązania BPA Platform/TaskCentre należą do nielicznej grupy systemów, które działają 24 godziny na dobę przez 365 dni w roku, realizując wytrwale zadane czynności w organizacjach.

Leave a Comment