Automatyczne przesyłanie zamówień z Shopera do Comarch ERP Altum

Automatyczne przesyłanie zamówień z Shopera do Comarch ERP Altum

Szukasz sprawdzonego rozwiązania, które zintegruje Twój sklep Shoper? Połączenie sklepu Shoper z Comarch ERP Altum, oprogramowaniem firmy Comarch, nigdy nie było tak łatwe i skuteczne.

Połączenie sklepu Shoper z Comarch ERP Altum, zawiera następujące realizacje zadań:

  • automatyczne przesyłanie i aktualizacja stanów magazynowych z Shoper do Comarch ERP Altum
  • dwukierunkowe przesyłanie zamówień z Shoper do Comarch ERP Altum, bez dotykania klawiatury
  • automatyczne uaktualnianie statusów zamówień wraz z informacją o statusie płatności
  • automatyczna rezerwacja towarów wraz z możliwością zamawiania u Dostawców
  • automatyczne przekazywanie zamówień do realizacji z opcją informowania Klientów o statusie bieżącym zamówienia
  • automatyczne uaktualnianie cen w Shoper, według zdefiniowanych w Comarch ERP Altum warunków cenowych
  • regularne monitorowanie stanów magazynowych w Comarch ERP Altum i alertowanie o stanach minimalnych
  • synchronizacja wielu magazynów Comarch ERP Altum do jednego lub wielu sklepów Shoper
  • pełna synchronizacja towarów wraz opisami oraz mediami
  • pełna synchronizacja drzewa kategorii i podkategorii
  • automatyczna synchronizacja Kontrahentów
  • możliwość obsługi zamówienia od złożenia przez Klienta w Shoper, aż do wydruku etykiety przesyłki kurierskiej na magazynie

Połączenie sklepu Shoper z Comarch ERP Altum przygotowane jest na gotowej, rozwijanej od 16 lat platformie BPA Platform/TaskCentre.

Projektowanie procesów połączenia Twojego Comarch ERP Altum z Shoper, odbywa się w oparciu o ponad 50 gotowych narzędzi, metodą przeciągnij-upuść, w graficznym edytorze.

Nie potrzebujesz żmudnego, czasochłonnego programowania. Także w przypadku specyficznych procesów w Twojej firmie, czy późniejszych modyfikacji. Eliminujesz znacząco koszt używania mechanizmu połączenia sklepu Shoper z Comarch ERP Altum.

Kilka słów o BPA Platform/TaskCentre

Rozwiązanie BPA Platform/TaskCentre, to platforma składająca się z gotowych narzędzi, przy pomocy których konfigurujemy automatyczne procesy wymiany danych między Twoimi, dowolnymi systemami informatycznymi, za pomocą myszki (przeciągnij-i-upuść). Ponad 50 gotowych narzędzi, daje nam ten komfort, że robimy to szybko i bez linii kodu.

Głównym celem rozwiązań BPA Platform/TaskCentre, automatyzujących pracę w ponad 5000 firmach na całym świecie, jest eliminacja powtarzalnych, rutynowych czynności, które są najczęstszą przyczyną błędów ludzkich i wzrostu kosztów w przedsiębiorstwach. Podstawą do sukcesu z BPA Platform/TaskCentre jest nasze doświadczenie, budowane od 1997 roku, w ścisłej współpracy z Klientami i Partnerami.

Rozwiązania BPA Platform/TaskCentre należą do nielicznej grupy systemów, które działają 24 godziny na dobę przez 365 dni w roku, realizując wytrwale zadane czynności w organizacjach.

Skontaktuj się z nami!

Leave a Comment