Szukasz sprawdzonego rozwiązania, które zintegruje Twój sklep Shoper? Połączenie sklepu Shoper z Sage ERP X3/Forte/Symfonia, oprogramowaniem firmy Sage, nigdy nie było tak łatwe i skuteczne.
Połączenie sklepu Shoper z Sage ERP X3/Forte/Symfonia, zawiera następujące realizacje zadań:
- automatyczne przesyłanie i aktualizacja stanów magazynowych z Shoper do Sage ERP X3/Forte/Symfonia
- dwukierunkowe przesyłanie zamówień z Shoper do Sage ERP X3/Forte/Symfonia, bez dotykania klawiatury
- automatyczne uaktualnianie statusów zamówień wraz z informacją o statusie płatności
- automatyczna rezerwacja towarów wraz z możliwością zamawiania u Dostawców
- automatyczne przekazywanie zamówień do realizacji z opcją informowania Klientów o statusie bieżącym zamówienia
- automatyczne uaktualnianie cen w Shoper, według zdefiniowanych w Sage ERP X3/Forte/Symfonia warunków cenowych
- regularne monitorowanie stanów magazynowych w Sage ERP X3/Forte/Symfonia i alertowanie o stanach minimalnych
- synchronizacja wielu magazynów Sage ERP X3/Forte/Symfonia do jednego lub wielu sklepów PrestaShop
- pełna synchronizacja towarów wraz opisami oraz mediami
- pełna synchronizacja drzewa kategorii i podkategorii
- automatyczna synchronizacja Kontrahentów
- możliwość obsługi zamówienia od złożenia przez Klienta w Shoper, aż do wydruku etykiety przesyłki kurierskiej na magazynie
Połączenie sklepu Shoper z Sage przygotowane jest na gotowej, rozwijanej od 16 lat platformie BPA Platform/TaskCentre.
Projektowanie procesów połączenia Twojego Sage ERP X3/Forte/Symfonia z Shoper, odbywa się w oparciu o ponad 50 gotowych narzędzi, metodą przeciągnij-upuść, w graficznym edytorze.
Nie potrzebujesz żmudnego, czasochłonnego programowania. Także w przypadku specyficznych procesów w Twojej firmie, czy późniejszych modyfikacji. Eliminujesz znacząco koszt używania mechanizmu połączenia sklepu Shoper z Sage ERP X3/Forte/Symfonia.
Połączenie sklepu Shoper z Sage ERP X3/Forte/Symfonia przynosi natychmiastowe korzyści:
- eliminacja, zbędnie powtarzających się czynności wielokrotnego wprowadzania danych
- ograniczenie błędów ludzkich wynikających z rutyny
- większa dokładność danych
- skrócenie czasu realizacji zamówień
- eliminacja kosztownych błędów dostaw
- zmniejszenie kosztów operacyjnych oraz konieczność zatrudniania pracowników tymczasowych w okresach sezonowego wzrostu sprzedaży
Zapraszamy do kontaktu!