Nowa usługa = Wsparcie Techniczne TaskCentre

Nowa usługa = Wsparcie Techniczne BPA Platform/TaskCentre®

Poniżej możesz poznać sposoby uzyskania pomocy technicznej.

Uruchomiliśmy oficjalnie portal Wsparcia Technicznego dla naszych Klientów. Nim podam dane adresowe, chciałbym zaproponować przeczytanie kilka słów o sposobie korzystania i o samej usłudze.

Zauważyliśmy, że w momencie uruchomienia rozwiązania BPA Platform/TaskCentre® nasi Klienci aktywnie zapoznają się dodatkowymi możliwościami platformy. Klienci aktywnie zaczynają korzystać z coraz większej liczby automatyzowanych procesów, w praktycznie każdym obszarze swoich firm.

Dodatkowo, zauważyliśmy, że wielu naszych pierwszych Klientów, wykonało bardzo dynamiczny rozwój swoich organizacji do tego stopnia, że wymogiem utrzymania jakości obsługi Klientów stało się pełne bezpieczeństwo i odporność na krytyczne zdarzenia.

Te wymienione powyżej elementy wpłynęły na uruchomienie usługi Wsparcia Technicznego dla naszych Klientów. W założeniu Wsparcie Techniczne otrzymuje każdy nasz Klient. Do wyboru są 2 warianty:

  • usługa Wsparcie Techniczne BPA Platform/TaskCentre® w trybie ciągłym, gwarantowany czas świadczenia usług
  • obsługa zgłoszeń gwarancyjnych i pogwarancyjnych, w niższym, gwarantowanym czasie świadczenia usług

Dla Klientów, którzy chcą zachować pełne bezpieczeństwo i utrzymanie ruchu, jesteśmy dostępni w pakiecie 24/7.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej szczegółów, dla każdego, dostępnego z pakietów usług, proszę o kontakt bezpośredni do swojego opiekuna handlowego lub do działu handlowego pod adresem sprzedaz@orbis-software.pl.

Portal Wsparcie Techniczne BPA Platform/TaskCentre®

Portal Wsparcie Techniczne BPA Platform/TaskCentre® jest dostępny dla każdego z naszych Klientów. Jeżeli nie otrzymałeś jeszcze powiadomienia lub nie zauważyłeś wiadomości, skontaktuj się z nami. Re-aktywujemy Twoje konto ponownie.

Leave a Comment