Integracja sklepu Shoper Comarch ERP Optima

Integracja sklepu Shoper Comarch ERP Optima

Szukasz sprawdzonego rozwiązania, które zintegruje Twój sklep Shoper? Połączenie sklepu Shoper z Comarch ERP Optima, oprogramowaniem firmy Comarch, nigdy nie było tak łatwe i skuteczne.

Połączenie sklepu Shoper z Comarch ERP Optima, zawiera następujące realizacje zadań:

  • automatyczne przesyłanie i aktualizacja stanów magazynowych z Shoper do Comarch ERP Optima
  • dwukierunkowe przesyłanie zamówień z Shoper do Comarch ERP Optima, bez dotykania klawiatury
  • automatyczne uaktualnianie statusów zamówień wraz z informacją o statusie płatności
  • automatyczna rezerwacja towarów wraz z możliwością zamawiania u Dostawców
  • automatyczne przekazywanie zamówień do realizacji z opcją informowania Klientów o statusie bieżącym zamówienia
  • automatyczne uaktualnianie cen w Shoper, według zdefiniowanych w Comarch ERP Optima warunków cenowych
  • regularne monitorowanie stanów magazynowych w Comarch ERP Optima i alertowanie o stanach minimalnych
  • synchronizacja wielu magazynów Comarch ERP Optima do jednego lub wielu sklepów Shoper
  • pełna synchronizacja towarów wraz opisami oraz mediami
  • pełna synchronizacja drzewa kategorii i podkategorii
  • automatyczna synchronizacja Kontrahentów
  • możliwość obsługi zamówienia od złożenia przez Klienta w Shoper, aż do wydruku etykiety przesyłki kurierskiej na magazynie

Połączenie sklepu Shoper z Comarch ERP Optima przygotowane jest na gotowej, rozwijanej od 16 lat platformie BPA Platform/TaskCentre.

Projektowanie procesów połączenia Twojego Comarch ERP Optima z Shoper, odbywa się w oparciu o ponad 50 gotowych narzędzi, metodą przeciągnij-upuść, w graficznym edytorze.

Nie potrzebujesz żmudnego, czasochłonnego programowania. Także w przypadku specyficznych procesów w Twojej firmie, czy późniejszych modyfikacji. Eliminujesz znacząco koszt używania mechanizmu połączenia sklepu Shoper z Comarch ERP Optima.

Integracja sklepu Shoper z Comarch ERP Optima przynosi natychmiastowe korzyści:

  • eliminacja, zbędnie powtarzających się czynności wielokrotnego wprowadzania danych
  • ograniczenie błędów ludzkich wynikających z rutyny
  • większa dokładność danych
  • skrócenie czasu realizacji zamówień
  • eliminacja kosztownych błędów dostaw

zmniejszenie kosztów operacyjnych oraz konieczność zatrudniania pracowników tymczasowych w okresach sezonowego wzrostu sprzedaży

Zapraszamy do kontaktu!

Leave a Comment