Integracja PrestaShop z enova365

Integracja PrestaShop z enova365.

Jeżeli posiadasz rozwiązania enova365 chciałbyś je zintegrować z PrestaShop to dobrze trafiłeś. BPA Platform/TaskCentre® pozwoli Ci łatwo i skutecznie zsynchronizować dane między sklepem internetowym PrestaShop a enova365 oraz przyczyni się do zaoszczędzenia czasu i pieniędzy, zwiększając przy tym znacząco wydajność pracy.

Problem pomiędzy PrestaShop a enova365:

PrestaShop jest popularnym rozwiązaniem e-commerce, które jest używane przez wiele firm na całym świecie, ale wciąż potrzebuje pomocy ludzi, aby eksportować dane oraz aktualizować przepływ informacji pomiędzy sklepem internetowym PrestaShop a enova365.

Rozwiązanie dostarczane przez BPA Platform/TaskCentre®:

Integracja PrestoShop z enova365, za pomocą rozwiązania BPA Platform/TaskCentre®, w pełni automatyzuje przepływ informacji pomiędzy Twoim sklepem internetowym a enova365, eliminuje ryzyko powstawania kosztownych błędów oraz znacząco skraca czas realizacji zamówień.

Zobacz jak eliminujemy przyrost kosztów w obsłudze sprzedaży internetowej.

Zobacz jak integrujemy PrestaShop z systemami ERP.

Integracja PrestaShop z enova365 za pomocą BPA Platform/TaskCentre® zapewni Twojej firmie:

#1 Automatyczne pobieranie zamówień z PrestaShop do enova365

Wyobraź sobie, że dzisiaj jest bardzo pracowity dzień, a do twojego sklepu internetowego dodatkowo spływa ponad 300 zamówień. Ich ręczne przepisywanie z PrestaShop do enova365 mija się z celem, co zrobić w takiej sytuacji?
BPA Platform/TaskCentre® to sprawdzone na rynku rozwiązanie, które automatycznie pobiera dane z Twojego sklepu internetowego i przesyła je do enova365. Nie ma potrzeby ponownego przepisywania zamówień do systemu ERP, ponieważ posiadasz narzędzie, które zapewni Ci pełna automatyzacje w tym obszarze.

#2 Automatyczna aktualizacja statusów zamówienia w PrestaShop

Każdy posiadacz e-commerce PrestaShop wie jak ważne jest posiadanie zawsze aktualnych statusów zamówień, dostępności produktów oraz możliwości śledzenia wysyłek, tak aby sprzedaż poprzez e-commerce stale rosła. Standardowo wszystkie te informacje należy wprowadzać ręcznie do PrestaShop, jednak niekoniecznie gdy posiadasz rozwiązanie, które oferuje BPA Platform/TaskCentre®.
Rozwiązanie to automatycznie aktualizuje statusy zamówień, dostępność towarów na magazynie czy status wysłanego towaru bez udziału osób trzecich.

#3 Synchronizacja Kontrahentów z PrestaShop do enova365

Nie ma potrzeby ciągłego sprawdzania poprawności danych klienta, który złoży zamówienia w Twoim sklepie internetowym, jeżeli posiadasz integracje PrestaShop lub enova365 z BPA Platform/TaskCentre®.
W sytuacji, gdy Twój Klient złoży zamówienie w sklepie internetowym PrestaShop, to automatycznie utworzy się ono w enova365 wraz z wszystkimi danymi klienta lub jeżeli Kontrahent już istnieje w enova365 i jego dane adresowe oraz wysyłkowe nie zmieniają się , to zostanie on przypisany do zamówienia a gdy dane różnią się od siebie, zostaną zaktualizowane. Jeżeli jest to nowy Klient, to BPA Platform/TaskCentre® automatycznie założy nowego Kontrahenta wraz z pełnymi danymi adresowymi do wysyłki.

#4 Aktualizacja stanów magazynowych

Liczba produktów na stanie Twojego sklepu internetowego już zawsze będzie zgodna z ich faktycznym stanem, a zamówiony przez klienta towar, będzie zawsze dostępny na magazynie, ponieważ dzięki BPA Platform/TaskCentre®, Twoje stany magazynowe będą zawsze aktualne.
W momencie gdy zrobisz dostawę, czyli przyjmiesz towar na magazyn w systemie enova365, będziesz go miał już we właściwej ilości w swoim sklepie internetowym PrestaShop. Jeżeli masz więcej niż jeden magazyn, magazyny fizyczne i wirtualne, BPA Platform/TaskCentre® zaktualizuje stany magazynowe w logice, która odpowiada Twojemu modelowi biznesowemu.

#5 Integracja PrestaShop z usługami kurierskimi

Współpraca z firma kurierska nie musi być męcząca a przygotowanie dokumentów pod wysyłkę nie powinno zabierać większości Twojego czasu.
BPA Platform/TaskCentre® pomoże ci zintegrować kuriera z PrestaShop lub enova365 w taki sposób, że po skompletowaniu wysyłki, system automatycznie wyśle informacje do firmy kurierskiej z która współpracujesz i zamówi usługę, a Ty otrzymasz gotową do wydruku dokumentacje.

#6 Centralne zarządzanie cenami

Z BPA Platform/TaskCentre® wprowadzasz i zmieniasz ceny swoich produktów, tylko z jednego miejsca.
Wyobraź sobie, że podczas dokonania jakiejkolwiek zmiany cen produktu, która zostanie wprowadzona do systemu enova 365, zmiana ta zostanie automatycznie przekazana do sklepu internetowego PrestaShop lub innych, wybranych kanałów sprzedaży, bez konieczności ręcznej aktualizacji ceny a ceny te mogą być obsługiwane w wielu walutach.

#7 Eliminacja krytycznych zdarzeń

Integracja PrestaShop z enova365 w BPA Platform/TaskCentre® jest zaprojektowana w sposób gwarantujący bezpieczeństwo i ciągłość działania. Jesteśmy w stanie informować wcześniej o niestabilności źródeł danych, i także w momentach gdy systemy źródłowe się zatrzymują, uruchomić procesy ponownie w odpowiedniej sekwencji w sposób automatyczny (samo utrzymanie systemu bez udziału osób trzecich). Każda dodatkowa modyfikacja lub rozszerzenie systemu na dodatkowe źródła danych w BPA Platform/TaskCentre® jest możliwa w jednym miejscu i przy wykorzystaniu graficznego projektowanie procesów integracji metodą przeciągnij-i-upuść, przy pomocy ponad 50 gotowych narzędzi informatycznych w prosty sposób.

Kilka słów o BPA Platform/TaskCentre

Rozwiązanie BPA Platform/TaskCentre, to platforma składająca się z gotowych narzędzi, przy pomocy których konfigurujemy automatyczne procesy wymiany danych między Twoimi, dowolnymi systemami informatycznymi, za pomocą myszki (przeciągnij-i-upuść). Ponad 50 gotowych narzędzi, daje nam ten komfort, że robimy to szybko i bez linii kodu.

Głównym celem rozwiązań BPA Platform/TaskCentre, automatyzujących pracę w ponad 5000 firmach na całym świecie, jest eliminacja powtarzalnych, rutynowych czynności, które są najczęstszą przyczyną błędów ludzkich i wzrostu kosztów w przedsiębiorstwach. Podstawą do sukcesu z BPA Platform/TaskCentre jest nasze doświadczenie, budowane od 1997 roku, w ścisłej współpracy z Klientami i Partnerami.

Rozwiązania BPA Platform/TaskCentre należą do nielicznej grupy systemów, które działają 24 godziny na dobę przez 365 dni w roku, realizując wytrwale zadane czynności w organizacjach.

Leave a Comment