Integracja Magento z enova365

Integracja Magento z enova365. Zobacz jakie to proste.

Jeżeli posiadasz rozwiązanie klasy ERP firmy Soneta = enova365 i chciałbyś je połączyć z Magento to ten temat na pewno Cię zainteresuje.
Zobacz jak BPA Platform/TaskCentre® łatwo i skutecznie zsynchronizuje dane między Magento i enova365 eliminując w ten sposób czasochłonny, kosztowny i podatny na błędy proces wprowadzania danych przez Twoich pracowników.

Problem pomiędzy e-Commerce Magento a enova365:

Magento jest popularnym rozwiązaniem e-commerce, które jest używane przez wiele firm na całym świecie, ale wciąż potrzebuje pomocy ludzi, aby eksportować dane oraz aktualizować przepływ informacji pomiędzy e-Commerce a enova365. Wszystkie te czynności zabierają dużo czasu Twoim pracownikom, generują błędy ludzkie oraz koszta.

Rozwiązanie dostarczane przez BPA Platform/TaskCentre®:

Integracja Magento z enova365, za pomocą rozwiązania BPA Platform/TaskCentre®, w pełni automatyzuje przepływ informacji pomiędzy Twoim sklepem internetowym a enova365.

Integracja Magento z enova365 za pomocą BPA Platform/TaskCentre® zapewni Twojej firmie:

#1 Automatyczną synchronizację zamówień z Magento do enova365

Wyobraź sobie, że jest bardzo pracowity dzień, a do twojego sklepu internetowego dodatkowo spływa ponad 200 zamówień. Twój pracownik już nie daje rady a przecież musi ręcznie przepisywać wszystkie zamówienia do enova365.

BPA Platform/TaskCentre® to sprawdzone rozwiązanie, które wykona całą proces przepisywania danych z automatu za Ciebie lub Twojego pracownika. Nie ma potrzeby żmudnego przepisywania zamówień do systemu ERP. Pomyśl ile czasu dzięki temu możesz zaoszczędzić.

#2 Automatyczna aktualizacja statusów zamówienia w Magento

Każdy użytkownik sklepu internetowego, wie jak istotne jest posiadanie zawsze aktualnych statusów zamówień, dostępności produktów oraz możliwości śledzenia wysyłek. Standardowo wszystkie te informacje należy wprowadzać ręcznie do Magento.
Rozwiązanie BPA Platform/TaskCentre® automatycznie aktualizuje statusy zamówień, dostępność towarów na magazynie czy status wysłanego towaru bez udziału pracownika. I wszystko wydaje się prostsze.

#3 Synchronizacja Kontrahentów z Magento do enova365

Czy ciągłe sprawdzanie danych klienta podczas składania zamówień w sklepie internetowym nie zabiera Ci zbyt dużo czasu? A może dane te nie są na bieżąco aktualizowane i powodują generowanie wielu błędów i pomyłek?
W sytuacji, gdy Twój Klient złoży zamówienie w Twoim sklepie internetowym Magento, to zostanie ono automatycznie utworzone w enova365 wraz z wszystkimi danymi klienta lub jeżeli Kontrahent już istnieje w enova365 i jego dane adresowe oraz wysyłkowe nie zmieniają się , to zostanie on przypisany do zamówienia a gdy dane różnią się od siebie, zostaną zaktualizowane. Jeżeli jest to nowy Klient, to BPA Platform/TaskCentre® automatycznie założy nowego Kontrahenta wraz z pełnymi danymi adresowymi do wysyłki.

#4 Aktualizacja stanów magazynowych

Na pewno nie raz zdążyła Ci się sytuacja, że liczba produktów na stanie sklepu różniła się z ich faktycznym stanem, a zamówiony przez klienta towar nie zawsze był dostępny w magazynie.
Dzięki BPA Platform/TaskCentre® Twoje stan magazynowe będą zawsze aktualne. W momencie gdy zrobisz dostawę, czyli przyjmiesz towar na magazyn w systemie enova365, będziesz go miał już we właściwej ilości w swoim sklepie internetowym Magento. Jeżeli masz jeden magazyn lub więcej, magazyny fizyczne i wirtualne, BPA Platform/TaskCentre® zaktualizuje stany magazynowe w logice, która odpowiada Twojemu modelowi biznesowemu.

#5 Integracja Magento z usługami kurierskimi

Jeżeli z Twojego sklepu spływa codziennie mnóstwo zamówień, a Ty współpracując w firma kurierska musisz przygotować je wszystkie do wysyłki, wiesz ile czasu zabiera przygotowanie dokumentacji, wystawienie FV, etykiety czy listu przewozowego..
BPA Platform/TaskCentre® pomoże ci zintegrować kuriera z Magento lub enova365, tak że po skompletowaniu wysyłki, system automatycznie wyśle informacje do firmy kurierskiej z która współpracujesz i zamówi usługę, a Ty otrzymasz gotową do wydruku dokumentacje.

#6 Centralne zarządzanie cenami

Już nie musisz zmieniać cen na wszystkich kanałach sprzedaży jednocześnie – zrobi to za Ciebie BPA Platform/TaskCentre® a Ty wprowadzasz produkty i ceny w jedno miejsce.
Wyobraź sobie, że podczas dokonania jakiejkolwiek zmiany cen produktu, która zostanie wprowadzona do systemu enova365, zmiana ta zostanie automatycznie przekazana do sklepu internetowego Magento lub innych, wybranych kanałów sprzedaży, bez konieczności ręcznej aktualizacji ceny a ceny mogą być obsługiwane w wielu walutach.

#7 Eliminacja krytycznych zdarzeń

Integracja Magento z enova365 w BPA Platform/TaskCentre® jest zaprojektowana w sposób gwarantujący bezpieczeństwo i ciągłość działania. Jesteśmy w stanie informować wcześniej o niestabilności źródeł danych, i także w momentach gdy systemy źródłowe się zatrzymują, uruchomić procesy ponownie w odpowiedniej sekwencji w sposób automatyczny (samo utrzymanie systemu bez udziału osób trzecich). Każda dodatkowa modyfikacja lub rozszerzenie systemu na dodatkowe źródła danych w BPA Platform/TaskCentre® jest możliwa w jednym miejscu I przy wykorzystaniu graficznego projektowanie procesów integracji metodą przeciągnij-i-upuść, przy pomocy ponad 50 gotowych narzędzi informatycznych w prosty sposób.

Kilka słów o BPA Platform/TaskCentre

Rozwiązanie BPA Platform/TaskCentre, to platforma składająca się z gotowych narzędzi, przy pomocy których konfigurujemy automatyczne procesy wymiany danych między Twoimi, dowolnymi systemami informatycznymi, za pomocą myszki (przeciągnij-i-upuść). Ponad 50 gotowych narzędzi, daje nam ten komfort, że robimy to szybko i bez linii kodu.
Głównym celem rozwiązań BPA Platform/TaskCentre, automatyzujących pracę w ponad 5000 firmach na całym świecie, jest eliminacja powtarzalnych, rutynowych czynności, które są najczęstszą przyczyną błędów ludzkich i wzrostu kosztów w przedsiębiorstwach. Podstawą do sukcesu z BPA Platform/TaskCentre jest nasze doświadczenie, budowane od 1997 roku, w ścisłej współpracy z Klientami i Partnerami.

Rozwiązania BPA Platform/TaskCentre należą do nielicznej grupy systemów, które działają 24 godziny na dobę przez 365 dni w roku, realizując wytrwale zadane czynności w organizacjach.

Leave a Comment