Szukasz sprawdzonego rozwiązania, które zintegruje Twój sklep Wellcommerce? Połączenie sklepu Wellcommerce z WF-Mag, oprogramowaniem firmy Asseco WAPRO, nigdy nie było tak łatwe i skuteczne.
Połączenie sklepu Wellcommerce z WF-Mag, zawiera następujące realizacje zadań:
- automatyczne przesyłanie i aktualizacja stanów magazynowych z Wellcommerce do WF-Mag,
- dwukierunkowe przesyłanie zamówień z Wellcommerce do WF-Mag, bez dotykania klawiatury,
- automatyczne uaktualnianie statusów zamówień wraz z informacją o statusie płatności,
- automatyczna rezerwacja towarów wraz z możliwością zamawiania u Dostawców,
- automatyczne przekazywanie zamówień do realizacji z opcją informowania Klientów o statusie bieżącym zamówienia,
- automatyczne uaktualnianie cen w Wellcommerce, według zdefiniowanych w WF-Mag warunków cenowych,
- regularne monitorowanie stanów magazynowych w WF-Mag i alertowanie o stanach minimalnych,
- synchronizacja wielu magazynów WF-Mag do jednego lub wielu sklepów Wellcommerce,
- pełna synchronizacja towarów wraz opisami oraz mediami,
- pełna synchronizacja drzewa kategorii i podkategorii,
- automatyczna synchronizacja Kontrahentów,
- możliwość obsługi zamówienia od złożenia przez Klienta w Wellcommerce, aż do wydruku etykiety przesyłki kurierskiej na magazynie,
Połączenie sklepu Wellcommerce z WF-Mag przygotowane jest na gotowej, rozwijanej od 16 lat platformie BPA Platform/TaskCentre.
Projektowanie procesów połączenia Twojego WF-Mag z Wellcommerce, odbywa się w oparciu o ponad 50 gotowych narzędzi, metodą przeciągnij-upuść, w graficznym edytorze.
Nie potrzebujesz żmudnego, czasochłonnego programowania. Także w przypadku specyficznych procesów w Twojej firmie, czy późniejszych modyfikacji. Eliminujesz znacząco koszt używania mechanizmu połączenia sklepu Wellcommerce z WF-Mag.
Połączenie sklepu Wellcommerce z WF-Mag przynosi natychmiastowe korzyści:
- eliminacja, zbędnie powtarzających się czynności wielokrotnego wprowadzania danych,
- ograniczenie błędów ludzkich wynikających z rutyny,
- większa dokładność danych,
- skrócenie czasu realizacji zamówień,
- eliminacja kosztownych błędów dostaw,
- zmniejszenie kosztów operacyjnych oraz konieczność zatrudniania pracowników tymczasowych w okresach sezonowego wzrostu sprzedaży,
Zapraszamy do kontaktu!